HostLogic Zrt. | SAP Ügyfélszolgálat kezelés
  •  

Alkalmazások menedzselése

 

Ügyfélszolgálat PCoE minősítéssel


A HostLogic különböző szolgáltatásai HostLogic ügyfélszolgálatán keresztül vehetők igénybe. Ügyfélszolgálatunk a széles körben elterjedt ITIL ajánlások betartásával épül fel.

 

A HostLogic 2012 óta folyamatosan megfelel az SAP által kidolgozott "SAP Partner Center of Expertise" (PCoE) minősítési rendszernek – melyet az SAP rendszeres időközönként auditál –, így minden feltétel adott ahhoz, hogy ügyfeleink SAP rendszereihez mindenkor a lehető legjobb támogatási szolgáltatásokat tudjuk nyújtani.

 

Az ügyfélszolgálati tevékenységet a bejelentéstől az eset lezárásáig integráltan működő, internetes felülettel rendelkező SAP Solution Manager hibajegy felvevő és nyilvántartó rendszer segíti a hozzá tartozó ráfordítás nyilvántartó rendszerrel együtt. Rendszerünk automatikusan a megfelelő szakértőhöz rendeli, aki a prioritástól függően dolgozik az adott ügyön.

 

Munkatársainkat folyamatos szakmai és személyi fejlődésüket garantáló egyéb képzésekben részesítjük. Rendelkezünk SAP support cunsultant vizsgát tett munkatársakkal.


Az ügyfélszolgálat a támogatási szerződésben rögzített vállalások (SLA) teljesítéséről minden hónap végén az ügyfélnek küldött szolgáltatási szint riportban számol be. 

Miért érdemes a HostLogic ügyfélszolgálatát igényben venni:
  • Ügyfél igénye szerinti elszámolás:
    - Fix havidíj, vagy
    - Ráfordítás alapú csomagok
  • SAP FI,CO,AM,MM,SD,PP,WM,PM,BI/BO modulok támogatása
  • PCoE minősítés
  • Havi részletes elszámolások

Próbálja ki Ön is most a HostLogic SAP alkalmazás támogatási szolgáltatását!

 

 

 

Ügyfél vélemények

 

"Rugalmas, professzionális, nemzetközi gyakorlattal rendelkező partnerre volt szükségünk, aki jártas az SAP üzemeltetés, az üzleti tanácsadás és a kivitelezés területén is. A HostLogic véleményem szerint vevő centrikus, megbízható partner, aki teljes körű szakmai szolgáltatást kínál, elfogadható áron. Mindenkinek ajánlom, aki korrekt partnert keres üzleti folyamatainak informatikai támogatására."
Kendelényi János, informatikai igazgató, Lufthansa Technik Budapest Kft.

 

„Ismeretségi körön keresztül hallottunk a HostLogic-ról. Elkezdtünk dolgozni, és meg voltunk elégedve, és így maradtunk is Önöknél. Segítőkész az egész csapat, akár az SAP tanácsadókról van szó, akár a fejlesztőkről. Bármikor rendelkezésre állnak, és ha csak tehetik, a telefont is felveszik, bármikor, bármiben segítenek. Sok emberrel személyesen is megismerkedtem Önöknél, és azt mondom, hogy le a kalappal. Kisebb továbbképzéseket is tudok igényelni Önöktől. Ezek azok a fő okok, amiért nem cserélném le Önöket.”

Sörös Zoltán, IT vezető, RotaPack Zrt.

 

"A 7x24 órában működő SAP rendszerünk üzemeltetését kezdettől fogva a HostLogic végzi. Ez a teljes körű üzemeltetés magában foglalja a hardware rendelkezésre bocsátását, az operációs rendszer, az adatbázisok karbantartását, verziókövetést, programozási munkákat, és konzulensi tevékenységet is. Az elmúlt két évre visszamenőleg az SAP rendszer rendelkezésre állása gyakorlatilag 100% volt, ez számomra azt jelenti, hogy nyugodtan tudok aludni."

Szilágyi János, Senior Manager Global IT, Vincotech Group.


"A jó szakemberek, a gyorsaság és a hosszú távú kapcsolatépítés a HostLogic titka. A mai időkben fontos az állandóság, hogy az ember tudja, kihez fordulhat."

Mikecz Sándorné, kontrolling vezető, Tauril Kft.


Ha felkeltette érdeklődését Ügyfélszolgálat szolgáltatásunk,

 

 

 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!