HostLogic Zrt. | SAP Szoftver támogatás
 

Alkalmazások menedzselése

 

Szoftver támogatás

 
Az SAP szoftver licencek megvásárlásakor az ügyfél egy szoftver karbantartási szerződést is köt, melynek keretében egy negyedévenként fizetendő éves folyamatos díjért az SAP szoftver karbantartási szolgáltatásának igénybevételére jogosult.
Sokszor felmerül a kérdés, hogy a fizetett díjért mi is jár valójában, illetve hogyan is lehet igénybe venni? Ezekre a kérdésekre próbálunk az alábbiakban tömör válaszokat adni.

A karbantartási szolgáltatás keretében az SAP a következő főbb kategóriákban nyújt segítséget a szoftver folyamatos használatához:

A 2009 január 1 után érvénybe lépett emelt szintű, Enterprise Support névre keresztelt karbantartási szolgáltatás keretében az SAP további előnyöket biztosít:

  • Kiterjesztett követési idő
  • Garantált válaszidő magas prioritású esetekben
  • Közvetlen elérés minősített esetekben
  • Minőségellenőrzések
  • Képzések, oktatások

Mindezek igénybevételéhez azonban az SAP feltételeket is támaszt. Ezen képességekkel az igénybevevőnek rendelkeznie kell ahhoz, hogy a szoláltatás előnyeit ki tudja használni. Ilyen követelmények például:

  • Saját kompetencia központ építése
  • SAP Solution Manager telepítése, üzemeltetése és használata (a Solution Manager egy különálló SAP rendszer az éles üzemű rendszerek támogatására és az SAP-val való kapcsolattartásra. Ennek külön licenc díja nincs)
  • Angol nyelvű kapcsolattartás

A követelmények érthetőek, ám nem kell sok magyarázat ahhoz, hogy belássuk, megvalósításuk rengeteg pénzbe kerül. Mindazoknak, akik az SAP szoftver karbantartási szolgáltatását a HostLogic-on keresztül veszik igénybe, nem kell ezekkel a költségekkel számolniuk.

A HostLogic ügyfélszolgálatán angolul beszélő, folyamatos rendelkezésre állású, tapasztalt tanácsadó munkatársak dolgoznak. Többen közülünk rendelkeznek az SAP support consultant minősítéssel. A nálunk felállított SAP Solution Manager rendszer a HostLogic innovációjában képes a bejelentések fogadására és szükség esetén SAP felé továbbítására. A HostLogic szoftver támogatási szolgáltatása tehát teljes körűen tartalmazza a SAP által nyújtott karbantartási szolgáltatást, kiegészítve a HostLogic innovációval és szakértelmével.

Ajánljuk Szoftver támogatási szolgáltatásunkat mindazon SAP licencel rendelkező vállalkozásnak, akik részesülni szeretnének a SAP Enterprise support nyújtotta előnyben a megkövetelt beruházások megtétele nélkül.
A Szoftver támogatási szolgáltatás HostLogic ügyfélszolgálatán keresztül, annak eszközeit és folyamatait kihasználva vehető igénybe.

 

Ha felkeltette érdeklődését Szoftver támogatás szolgáltatásunk,

 

 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!