HostLogic Zrt. | SAP Hybris Service - Szervíz megoldások minden vállalatméret számára

SAP Hybris Service megoldások bemutatása

 

Az SAP Hybris szervíz megoldásokkal vállalta képes lesz a megfelelő csatornán pontosan az igényelt információt és szolgáltatást nyújtani vevőinek, kimagasló színvonalú ügyfélkiszolgálásban és ügyfél élményben részesítve vásárlóit a kapcsolatfelvételtől a reklamációkezelésig.

  

SAP Hybris Marketing

 

  

A service megoldás funkciói
 

Közösségi együttműködés: Hozzon létre éjjel nappal elérhető Közösségi támogató fórumot, mely elősegíti az együttműködésen alapuló információ-átadást és probléma megoldást. Ha a vásárlói megkapják a válaszokat a fórumokból és csoportokból, akkor nem kell a telefonos ügyfélszolgálatot hívniuk, és várakozniuk, ellenben hozzájárulnak a tudásbázishoz – ilyen módon még több betekintést fog nyerni az ő igényeikbe és érdeklődési területeikre.

Belső együttműködés: Ügyfélszolgálati munkatársai számára biztosítson könnyű hozzáférést kulcsfontosságú információkhoz és szakértő tudáshoz, hogy gyorsabban meg tudják oldani az ügyfelek problémáit. Szervezetének különböző részei közötti együttműködés segíti a munkatársait abban, hogy az ügyfelek problémáival csapatkánt foglalkozzanak – és ez előnyös mind cége, mind az ügyfelek számára.

Tudásbázis: Tegyen közzé minden termékinformációt, probléma-megoldási információt és szakértői tanácsot egyetlen felületen, azért, hogy a vásárlók, és az ügyfélszolgálati munkatársak gyorsan meg tudják találni a válaszokat és megoldhassák a problémákat. Tegye mindezt könnyen hozzáférhetővé mind a cégen belül, mind pedig kifelé.
A megoldást kiegészítő tudásbázis a MindTouch terméke, ennek funkciói:

Omnichannel/Közösségi média monitoring: Függetlenül attól, hogy az ügyfél telefon, on-line chat, web vagy e-mail útján tesz fel egy kérdést, az ügyfélszolgálatos minden párbeszédet egyetlen ablakban lát, ezért mindig képben van. Tegye a közösségi médiát az ügyfélszolgálatának részévé. Váltson át gyorsan és könnyen a közösségi csatornákról a hagyományos ügyfélszolgálati csatornákra, és egyesítse a közösségi adatokat a házon belüli adatokkal, hogy hiánytalan ügyfél profilt hozzon létre.

Workflow: A könnyen használható workflow szabályokkal egyszerűen eldönthető a legalkalmasabb ügymenet egy ügyfél kérés esetén – sorolja kategóriákba, mint pl. kérdés, panasz, dicséret, és ez után biztosítsa, hogy a megfelelő ügyfélszolgálati munkatárs kezelje a legjobb eredmény érdekében.
Analitika: Mélyreható analitika segítségével nyerjen betekintést az ügyfélszolgálati csoportja teljesítményébe, hogy lássa a válaszidőket és a probléma megoldási sebességet, valamint használja a trend előrejelzést, hogy kollégái figyelmét felhívja a várható ügy fajtákra.

Mobilitás: A kiszálló szervizes szakemberek, illetve vezetők utazás közben hozzáférnek az információkhoz – akár offline is – hogy meghatározhassák a helyszíni teendőket és ellenőrizhessék a kollégák teljesítményét.

Erőforrás elosztás: Reagáljon az igények változásaira könnyen változtatható munkaütemezési táblákkal, hogy a legkvalifikáltabb embert küldhesse a helyszínre az ügyfél számára megfelelő időpontban.

Garancia/SLA menedzsment: Kezeljen összetett helyszíni szerviz tevékenységeket, kezdve a munkamegrendelésekkel és Szolgáltatási szint szerződésekkel (SLA), a szerződéseken, garanciákon keresztül a pótalkatrészekig.

Internet of Things: Váltson reaktívról prediktív munkamódszerre a karbantartás és javítás tekintetében. Használja fel a gépektől származó valós idejű adatokat és összetett analitikát a gépek állapotának meghatározására, hogy előre jelezhesse, és megelőzhesse a meghibásodásokat. A berendezésgyártók nagymértékben javíthatják az ügyfélszolgálat minőségét, az üzemeltetők pedig maximalizálhatják a berendezések üzemben levőségét (uptime).

Önkiszolgáló ügyfélportál: Kínáljon ügyfeleinek még nagyobb választási szabadságot azáltal, hogy a szervízügyeiket egy brandelt, önkiszolgáló ügyfélszolgálati portálon intézhetik. Biztosítson lehetőséget vevői számára új hibajegyek létrehozására, és a meglevő hibajegyek állapotának ellenőrzésére. Adjon hozzáférést vevőinek a céges tudásbázishoz.

ERP Integráció: Férjen hozzá könnyen a valós idejű back office információkhoz, és nyerjen teljes körű betekintést, hogy mindig a lehető legjobb döntéseket hozhassa ügyfélszolgálati kérdésekben. Lássa a teljes ügyfél-történetet, beleértve a legutóbbi rendeléseket és pénzügyi teljesítéseket. Szinkronizálja a törzsadatokat az ügyfél-, kapcsolattartó- és termékinformáció egységessége érdekében.

 

A videóban a szervíz megoldás részletes bemutatója látható nagykereskedelmi cégek számára.

 

 

 

Ha felkeltette érdeklődését az SAP Hybris Service, és szeretne egy Demo hozzáférést, 

 
 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!