HostLogic Zrt. | SAP Hybris Commerce platform bemutatása

SAP Hybris Commerce bemutatása

A nemzetközi viszonylatban már régóta piacvezetőnek tekintett, az SAP által 2013-ban felvásárolt, svájci fejlesztésű Hybris e-kereskedelmi platform új szereplő a Magyarországon elérhető rendszerek között. A szoftvert olyan óriásvállalatok használják világszerte, mint például a Samsung, a Nikon, a Bridgestone vagy a Levi's. A HostLogic Zrt. – mint az SAP által minősített Hybris partnercég Magyarországon – 2016-ban megkezdte az első hazai bevezetést.
 

Miben különbözik az SAP Hybris Commerce egy átlagos webáruháztól?


Az alábbi ábra szemlélteti, hogy a hagyományos webáruházak funkcionalitása korlátozott, azok már a mai igényeket sem tudják kielégíteni, és semmiképpen nem alkalmasak fokozódó piaci verseny által támasztott követelmények kielégítésére.

 

Aa SAP Hybris sikerének egyik kulcsa a vásárlókról nyújtott "360 fokos nézet", melynek lényege, hogy a vásárlás, mint tranzakció helyett a vásárlót, annak viselkedését helyezi előtérbe, és az ehhez tartozó adatbázist, az erre épülő üzleti intelligenciát tekinti értéknek. Méghozzá azt a vásárlót, aki egyre informáltabb, tudatosabb: online tájékozódik, árakat hasonlít össze, értékeléseket olvas, miközben a branddel, termékkel számtalan érintkezési ponton (kereső, közösségi média, hírlevél stb.) és csatornán (tévé, mobiltelefon, táblagép, számítógép stb.) találkozik. A hybris pedig képes mindezen érintkezési ponton ugyanazt az arculatot, minőséget, egységes felhasználói élményt mutatni: őket nem különbözteti meg, hanem összevonja egyetlen, úgynevezett omni-channel kiszolgálás alá.

 

 

Az SAP Hybris B2C kereskedelmi megoldás 
  

Az ügyfelek többféle módon kommunikálnak a kiskereskedőkkel: online, telefonon, mobil eszközön keresztül, és az üzletben. Eközben a vásárlástól a megrendeléseken át a termék-visszaküldésig minden érintkezés során elvárják, hogy a kereskedő teljes mértékben ismerje a tranzakció részleteit, és késlekedés nélkül reagáljon a vevői igényekre.

A hatékony B2C kereskedelem kulcsa, hogy az ügyfelek elképesztően könnyen megtalálhatják, megismerhetik és megvásárolhatják a termékeket. A nyereséges B2C kereskedelem kulcsa az olyan rendszerekben van, amelyeket könnyű kezelni, és amelyek egyesítik az ügyfelek interakcióit és tranzakcióit bármilyen termékről, márkáról, földrajzi területről és kereskedelmi csatornáról van szó. A hybris B2C Commerce mindkettőből a legjobbat nyújtja.

 

  • Az átlagos megrendelési érték növelése személyre szabott termékválasztékkal, ajánlatokkal és promóciókkal.
  • Személyre szabott és célzott tartalom nyújtása a fogyasztói magatartás, jellemzők, valamint a továbbfejlesztett ügyfél-szegmentáció alapján.
  • A felhasználhatóság és a konverziós ráták növelése irányított keresés és navigáció, átlátható termék-összehasonlítások és dinamikus céloldalak révén
  • A közösségi kereskedelmi funkció használata az ügyfelekkel való párbeszéd kialakítására, a forgalom ösztönzésére és a felülértékesítési lehetőségek létrehozására.
  • A termékek bevezetésének felgyorsítása és a működési költségek csökkentése központosított, minden csatornára kiterjedő egységes tartalomkezeléssel.
  • Forgalomnövelés integrált keresőmotor-optimalizálással.
  • A termékleírások gazdagabbá tétele és vonzó ügyfél-interakciók létrehozása magas szintű digitális eszközkezeléssel.
  • A hatékony, minden csatornára kiterjedő teljesítés megvalósítása a click-and-collect funkció, a részleges teljesítés, a többraktáros szállítás és a visszárukezelés révén.
  • Lehetővé teszi további csatornák – úgy mint mobil, nyomtatott, call center stb. – bevezetését egyetlen platform részeként.
  • Az integrált ügyfélszolgálat fokozza az ügyfél-elégedettséget és növeli az értékesítéseket.
  • Webáruházak között legjobb skálázhatóság, rugalmasság és teljesítmény nagy mennyiséggel és sok tranzakcióval járó környezetben.
  • Támogatja több áruház üzemeltetését egyetlen platformon a több-vállalkozás és többmárkás stratégiához.
  • „Jövőbiztos” adaptálhatóság a rugalmasság és bővíthetőség révén.

A hybris B2C kereskedelmi megoldás biztosítja a szervezetek számára szükséges képességeket a bevétel és jövedelmezőség növelésére napjaink összetett és rendkívül versengő világában.

 

Az SAP Hybris B2B kereskedelmi megoldás


A ma B2B szervezeteinek integrálniuk kell több üzleti modellt is – úgy mint B2B, B2C és B2B2C – és egy összetett ökoszisztémát, mely magában foglal sokfajta kereskedelmi partnert, forgalmazót, nagykereskedőt és viszonteladót. A hybris rugalmas és bizonyított e-kereskedelmi megoldást kínál a B2B szervezeteknek, amely könnyen alkalmazkodik egyedi üzleti követelményekhez. A hybris B2B kereskedelem modul az alábbi három fő területen terjeszti ki a hybris e-kereskedelmi megoldás funkcionalitását:

B2B Account Management

  • Könnyen használható felület a B2B ügyfelek, felhasználói csoportok, felhasználók, költséghelyek és a keretek adminisztrációjához.
  • Felhasználói szerepek és ezekhez rendelt különböző mértékű jogosultságok adminisztrációja (alkalmazott, jóváhagyó, menedzser, adminisztrátor, stb)
  • Az egyes ügyfelekhez egyedileg kialkudott árak, terméklisták, katalógusok rendelhetőek választhatóan vagy a hybris platformon vagy pedig az ERP rendszeren keresztül.
  • Értékesítési jelentés funkció: teljes forgalom, költséghelyre lebontott forgalom, költési keretek kihasználtsága a költési limithez viszonyítva.

B2B önkiszolgáló és adminisztrációs portál az ügyfelek részére

  • Szervezeti adatok, alkalmazottak, jogosultságok karbantartása
  • Költséghelyek, költési keretek adminisztrációja
  • Összefoglaló jelentés a megrendelésekről

Integráció ERP és egyéb külső rendszerekkel.

  • Számlázás (adatok átadása az ERP rendszer felé web service-en keresztül)
  • Árak karbantartása (ERP rendszerből)
  • Az OCI ERP integráció lehetővé teszi a B2B vevők számára, hogy a saját ERP rendszerükből hozzáférjenek a hybris online áruházhoz

 

Ha felkeltette érdeklődését hybris e-kereskedelmi platform megoldásunk, 

 
 

 

Bemutatjuk az SAP Hybris Cmmerce funkcionális moduljait

 

1. Web Content Management Module (WCMS)

A WCMS modul egy marketing és publikációs eszköz, mely webes tartalom menedzsment feladatot lát el, és teljesen integrált a termék tartalomkezelés (PCM) és az omni-channel kereskedelmi funkciókkal. A hybris WCMS modul kiemelkedő képességei a teljesség igény nélkül:

  • Felhasználóbarát Web Content Management felület
  • Omni-channel támogatás
  • Szerkeszthető oldal sablonok, melyekkel könnyen létrehozhatunk oldalakat az összes csatorna számára
  • Teljesen responsive weboldal elemek asztali számítógép, tablet és mobiltelefon képernyőre
  • Élő szerkesztés funkció, mellyel szerkeszteni lehet a tartalmat böngészés közben
  • marketing kampányok indítása és megismétlése
  • Landing oldalak promóciók, kategóriák és termékek számára
  • Közzétételi workflow menedzsment
  • A / B tesztelés oldalak és / vagy komponensek szintjén
  • Tartalom és szerkezet szétválasztása
  • Szerkesztői tartalom és termékek összekapcsolása
  • A továbbfejlesztett előnézet funkcionalitás képes szimulálni a hozzáférési körülményeket (például dátum, pontos idő, stb.)
  • Előre definiált tartalom előnézet különböző asztali és mobil eszköz esetére
  • WYSIWYG szerkesztő a tartalom menedzselésére előnézeti módban
  • Tartalom formázási lehetőségek (szöveg, bekezdés, elhelyezés, stb.)
  • Összetett formátumok kezelése: képek, szöveg, HTML, videó, stb.
  • Szerep alapú hozzáférés a tartalmi elemekhez
  • Multi- és microsite-ok támogatása
  • Klasszikus navigációs fa struktúra a könnyebb adminisztráció és az oldalak, katalógusok közötti váltás érdekében
  • Azonnal használható elemek a legkorszerűbb technológiák felhasználásával: Bootstrap, Less, JQuery, OWL Caorousel, stb.

 

Részletesebb tájékoztatást talál a letölthető angol nyelvű kiadványban.

 

2. Rendelésmenedzsment

A mai kiskereskedelmi világ egy sok-csatornás (omni-channel) környezet. Ez sokkal többet jelenti annál, mint egyszerűen lehetővé tenni, hogy az ügyfelek mobilkészülékeikkel böngészhessék a kínálatot. Ez a teljes vásárlási élmény integrálását jelenti – az összes támogató háttér funkcióval – függetlenül attól, hogy melyik csatorna van használatban a vásárlás bármelyik szakaszában. Ehhez azonban a vásárlók igényeire szabott, teljesen integrált megrendelés menedzsment-és teljesítési eszközökre van szükség, amelyek lehetővé teszik a korszerű omni-channel teljesítési opciókat, mint például az on-line megvásárolt termékek átvételét az üzletben, vagy az összegzett raktérkészlet megjelenítését. Ehhez a hybris rendelésmenedzsmentre van szükség.

 

Előnyei:

  • Lehetővé teszi, hogy a vásárlók bárhonnan vásárolhatnak, bárhol átvehetik az árut, és tetszőleges helyen vissza is adhatják
  • Nem veszít vevőt az üzletekben, mert a polcokról éppen hiányzó áru on-line megrendelhető
  • Csökkenti a félbehagyott vásárlásokat azáltal, hogy az üzletekben levő készleteket is felajánlja az on-line vásárlóknak
  • Csökkenti az elfekvő készletszintet, optimalizálja az árakat, és a választékot
  • Csökkenti a leárazási kényszereket a nagy és lassan forgó készletekkel rendelkező üzletekben, azáltal, hogy ezekhez irányítja az on-line megrendeléseket
  • Kifinomult csalás megelőző funkció


3. Advanced Personalization Module

Az SAP Hybris Advanced Personalization Module növeli az online bevételt azáltal, hogy a vásárlóknak pontosan a megfelelő termékeket a megfelelő időben kínálja fel. Viselkedés alapú célzást használ annak érdekében, hogy meghatározza a vásárló online történetét és viselkedését, és ennek megfelelő célzott tartalommal és a termékajánlásokkal lássa el. A modul lehetővé teszi, hogy különböző forrásokból származó ügyfél információkat gyűjtsön, összehasonlítsa azokat rugalmas célzási szabályokkal, és az ügyfelek számára egy személyre szabott vásárlási élményt nyújtson.

 


 

Összefoglalásképpen az alábbi ábra szemlélteti a hybris Platform bevezetésétől várható előnyökeket

 


 

 

Ezt nyújtja tehát a már itthon is elérhető hybris, amely innentől nem a jövő, hanem a jelen. Miközben a targetált ügyfélkezelés előnyeit a vásárlók élvezik, a szoftverek fejlődése, a kiszolgálási folyamatok optimalizálása az e-kereskedelmi piac konszolidációját is elindította. Azok a vállalatok, amelyek most invesztálnak az omni-channel megoldásba, olyan marketingeszközökhöz, piaci előnyhöz jutnak, amelyek mellett a kisebb vagy későn kapcsoló szereplők már labdába sem rúghatnak. 

 

Ha felkeltette érdeklődését hybris Platform bevezetési szolgálatásunk, 

 
 

SAP Hybris bemutató

   SAP Hybris termékek oldalai

 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!