HostLogic Zrt. | SAP hybris ecommerce platform bemutatása

Hybris Platform bemutatása

A nemzetközi viszonylatban már régóta piacvezetőnek tekintett, az SAP által 2013-ban felvásárolt, svájci fejlesztésű Hybris e-kereskedelmi platform új szereplő a Magyarországon elérhető rendszerek között. A szoftvert olyan óriásvállalatok használják világszerte, mint például a Samsung, a Nikon, a Bridgestone vagy a Levi's. A HostLogic Zrt. – mint az SAP által minősített hybris partnercég Magyarországon – 2016-ban megkezdte az első hazai bevezetést.
 

Miben különbözik a hybris Platform egy átlagos webáruháztól?


Az alábbi ábra szemlélteti, hogy a hagyományos webáruházak funkcionalitása korlátozott, azok már a mai igényeket sem tudják kielégíteni, és semmiképpen nem alkalmasak fokozódó piaci verseny által támasztott követelmények kielégítésére.

 

A hybris sikerének egyik kulcsa a vásárlókról nyújtott "360 fokos nézet", melynek lényege, hogy a vásárlás, mint tranzakció helyett a vásárlót, annak viselkedését helyezi előtérbe, és az ehhez tartozó adatbázist, az erre épülő üzleti intelligenciát tekinti értéknek. Méghozzá azt a vásárlót, aki egyre informáltabb, tudatosabb: online tájékozódik, árakat hasonlít össze, értékeléseket olvas, miközben a branddel, termékkel számtalan érintkezési ponton (kereső, közösségi média, hírlevél stb.) és csatornán (tévé, mobiltelefon, táblagép, számítógép stb.) találkozik. A hybris pedig képes mindezen érintkezési ponton ugyanazt az arculatot, minőséget, egységes felhasználói élményt mutatni: őket nem különbözteti meg, hanem összevonja egyetlen, úgynevezett omni-channel kiszolgálás alá.

 

 

A hybris B2C kereskedelmi megoldás 
  

Az ügyfelek többféle módon kommunikálnak a kiskereskedőkkel: online, telefonon, mobil eszközön keresztül, és az üzletben. Eközben a vásárlástól a megrendeléseken át a termék-visszaküldésig minden érintkezés során elvárják, hogy a kereskedő teljes mértékben ismerje a tranzakció részleteit, és késlekedés nélkül reagáljon a vevői igényekre.

A hatékony B2C kereskedelem kulcsa, hogy az ügyfelek elképesztően könnyen megtalálhatják, megismerhetik és megvásárolhatják a termékeket. A nyereséges B2C kereskedelem kulcsa az olyan rendszerekben van, amelyeket könnyű kezelni, és amelyek egyesítik az ügyfelek interakcióit és tranzakcióit bármilyen termékről, márkáról, földrajzi területről és kereskedelmi csatornáról van szó. A hybris B2C Commerce mindkettőből a legjobbat nyújtja.

 

  • Az átlagos megrendelési érték növelése személyre szabott termékválasztékkal, ajánlatokkal és promóciókkal.
  • Személyre szabott és célzott tartalom nyújtása a fogyasztói magatartás, jellemzők, valamint a továbbfejlesztett ügyfél-szegmentáció alapján.
  • A felhasználhatóság és a konverziós ráták növelése irányított keresés és navigáció, átlátható termék-összehasonlítások és dinamikus céloldalak révén
  • A közösségi kereskedelmi funkció használata az ügyfelekkel való párbeszéd kialakítására, a forgalom ösztönzésére és a felülértékesítési lehetőségek létrehozására.
  • A termékek bevezetésének felgyorsítása és a működési költségek csökkentése központosított, minden csatornára kiterjedő egységes tartalomkezeléssel.
  • Forgalomnövelés integrált keresőmotor-optimalizálással.
  • A termékleírások gazdagabbá tétele és vonzó ügyfél-interakciók létrehozása magas szintű digitális eszközkezeléssel.
  • A hatékony, minden csatornára kiterjedő teljesítés megvalósítása a click-and-collect funkció, a részleges teljesítés, a többraktáros szállítás és a visszárukezelés révén.
  • Lehetővé teszi további csatornák – úgy mint mobil, nyomtatott, call center stb. – bevezetését egyetlen platform részeként.
  • Az integrált ügyfélszolgálat fokozza az ügyfél-elégedettséget és növeli az értékesítéseket.
  • Webáruházak között legjobb skálázhatóság, rugalmasság és teljesítmény nagy mennyiséggel és sok tranzakcióval járó környezetben.
  • Támogatja több áruház üzemeltetését egyetlen platformon a több-vállalkozás és többmárkás stratégiához.
  • „Jövőbiztos” adaptálhatóság a rugalmasság és bővíthetőség révén.

A hybris B2C kereskedelmi megoldás biztosítja a szervezetek számára szükséges képességeket a bevétel és jövedelmezőség növelésére napjaink összetett és rendkívül versengő világában.

 

A hybris B2B kereskedelmi megoldás


A ma B2B szervezeteinek integrálniuk kell több üzleti modellt is – úgy mint B2B, B2C és B2B2C – és egy összetett ökoszisztémát, mely magában foglal sokfajta kereskedelmi partnert, forgalmazót, nagykereskedőt és viszonteladót. A hybris rugalmas és bizonyított e-kereskedelmi megoldást kínál a B2B szervezeteknek, amely könnyen alkalmazkodik egyedi üzleti követelményekhez. A hybris B2B kereskedelem modul az alábbi három fő területen terjeszti ki a hybris e-kereskedelmi megoldás funkcionalitását:

B2B Account Management

  • Könnyen használható felület a B2B ügyfelek, felhasználói csoportok, felhasználók, költséghelyek és a keretek adminisztrációjához.
  • Felhasználói szerepek és ezekhez rendelt különböző mértékű jogosultságok adminisztrációja (alkalmazott, jóváhagyó, menedzser, adminisztrátor, stb)
  • Az egyes ügyfelekhez egyedileg kialkudott árak, terméklisták, katalógusok rendelhetőek választhatóan vagy a hybris platformon vagy pedig az ERP rendszeren keresztül.
  • Értékesítési jelentés funkció: teljes forgalom, költséghelyre lebontott forgalom, költési keretek kihasználtsága a költési limithez viszonyítva.

B2B önkiszolgáló és adminisztrációs portál az ügyfelek részére

  • Szervezeti adatok, alkalmazottak, jogosultságok karbantartása
  • Költséghelyek, költési keretek adminisztrációja
  • Összefoglaló jelentés a megrendelésekről

Integráció ERP és egyéb külső rendszerekkel.

  • Számlázás (adatok átadása az ERP rendszer felé web service-en keresztül)
  • Árak karbantartása (ERP rendszerből)
  • Az OCI ERP integráció lehetővé teszi a B2B vevők számára, hogy a saját ERP rendszerükből hozzáférjenek a hybris online áruházhoz

 

Ha felkeltette érdeklődését hybris e-kereskedelmi platform megoldásunk, 

 
 

 

Bemutatjuk a hybris Platform funkcionális moduljait

 

1. Web Content Management Module (WCMS)

A WCMS modul egy marketing és publikációs eszköz, mely webes tartalom menedzsment feladatot lát el, és teljesen integrált a termék tartalomkezelés (PCM) és az omni-channel kereskedelmi funkciókkal. A hybris WCMS modul kiemelkedő képességei a teljesség igény nélkül:

  • Felhasználóbarát Web Content Management felület
  • Omni-channel támogatás
  • Szerkeszthető oldal sablonok, melyekkel könnyen létrehozhatunk oldalakat az összes csatorna számára
  • Teljesen responsive weboldal elemek asztali számítógép, tablet és mobiltelefon képernyőre
  • Élő szerkesztés funkció, mellyel szerkeszteni lehet a tartalmat böngészés közben
  • marketing kampányok indítása és megismétlése
  • Landing oldalak promóciók, kategóriák és termékek számára
  • Közzétételi workflow menedzsment
  • A / B tesztelés oldalak és / vagy komponensek szintjén
  • Tartalom és szerkezet szétválasztása
  • Szerkesztői tartalom és termékek összekapcsolása
  • A továbbfejlesztett előnézet funkcionalitás képes szimulálni a hozzáférési körülményeket (például dátum, pontos idő, stb.)
  • Előre definiált tartalom előnézet különböző asztali és mobil eszköz esetére
  • WYSIWYG szerkesztő a tartalom menedzselésére előnézeti módban
  • Tartalom formázási lehetőségek (szöveg, bekezdés, elhelyezés, stb.)
  • Összetett formátumok kezelése: képek, szöveg, HTML, videó, stb.
  • Szerep alapú hozzáférés a tartalmi elemekhez
  • Multi- és microsite-ok támogatása
  • Klasszikus navigációs fa struktúra a könnyebb adminisztráció és az oldalak, katalógusok közötti váltás érdekében
  • Azonnal használható elemek a legkorszerűbb technológiák felhasználásával: Bootstrap, Less, JQuery, OWL Caorousel, stb.

 

Részletesebb tájékoztatást talál a letölthető angol nyelvű kiadványban.

 

2. hybris rendelésmenedzsment

A mai kiskereskedelmi világ egy sok-csatornás (omni-channel) környezet. Ez sokkal többet jelenti annál, mint egyszerűen lehetővé tenni, hogy az ügyfelek mobilkészülékeikkel böngészhessék a kínálatot. Ez a teljes vásárlási élmény integrálását jelenti – az összes támogató háttér funkcióval – függetlenül attól, hogy melyik csatorna van használatban a vásárlás bármelyik szakaszában. Ehhez azonban a vásárlók igényeire szabott, teljesen integrált megrendelés menedzsment-és teljesítési eszközökre van szükség, amelyek lehetővé teszik a korszerű omni-channel teljesítési opciókat, mint például az on-line megvásárolt termékek átvételét az üzletben, vagy az összegzett raktérkészlet megjelenítését. Ehhez a hybris rendelésmenedzsmentre van szükség.

 

Előnyei:

  • Lehetővé teszi, hogy a vásárlók bárhonnan vásárolhatnak, bárhol átvehetik az árut, és tetszőleges helyen vissza is adhatják
  • Nem veszít vevőt az üzletekben, mert a polcokról éppen hiányzó áru on-line megrendelhető
  • Csökkenti a félbehagyott vásárlásokat azáltal, hogy az üzletekben levő készleteket is felajánlja az on-line vásárlóknak
  • Csökkenti az elfekvő készletszintet, optimalizálja az árakat, és a választékot
  • Csökkenti a leárazási kényszereket a nagy és lassan forgó készletekkel rendelkező üzletekben, azáltal, hogy ezekhez irányítja az on-line megrendeléseket
  • Kifinomult csalás megelőző funkció


3. Advanced Personalization Module

A hybris Advanced Personalization Module növeli az online bevételt azáltal, hogy a vásárlóknak pontosan a megfelelő termékeket a megfelelő időben kínálja fel. Viselkedés alapú célzást használ annak érdekében, hogy meghatározza a vásárló online történetét és viselkedését, és ennek megfelelő célzott tartalommal és a termékajánlásokkal lássa el. A modul lehetővé teszi, hogy különböző forrásokból származó ügyfél információkat gyűjtsön, összehasonlítsa azokat rugalmas célzási szabályokkal, és az ügyfelek számára egy személyre szabott vásárlási élményt nyújtson.

 


 

Összefoglalásképpen az alábbi ábra szemlélteti a hybris Platform bevezetésétől várható előnyökeket

 


 

 

Ezt nyújtja tehát a már itthon is elérhető hybris, amely innentől nem a jövő, hanem a jelen. Miközben a targetált ügyfélkezelés előnyeit a vásárlók élvezik, a szoftverek fejlődése, a kiszolgálási folyamatok optimalizálása az e-kereskedelmi piac konszolidációját is elindította. Azok a vállalatok, amelyek most invesztálnak az omni-channel megoldásba, olyan marketingeszközökhöz, piaci előnyhöz jutnak, amelyek mellett a kisebb vagy későn kapcsoló szereplők már labdába sem rúghatnak. 

 

Ha felkeltette érdeklődését hybris Platform bevezetési szolgálatásunk, 

 
 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!