HostLogic Zrt. | SAP Hírek

Hírek

Mint azt a Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo esete is bizonyítja, a HostLogic garantálja a sikeres CRM on HANA bevezetést.

A Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo tejipari vállalat az országban elsőként vezetett be az SAP CRM on HANA megoldását.

 A Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo tejipari vállalat az országban elsőként vezette be az SAP CRM on HANA  megoldását. Alapvető céljuk az volt, hogy kihasználják a HANA gyorsaságát, ezáltal növeljék a rendelésrögzítés hatékonyságát, továbbá szükségük volt egy olyan felületre is, amelyen a vevőkről szükséges információk már a vevőkommunikáció kezdetén rendelkezésre állnak. „Erős SAP-kötődésünk van, hiszen a vállalatcsoporton belül 14 vállalat, köztük a Sole-Mizo is az SAP-t használja vállalatirányítási rendszerként, így az integrációs igényeinket és lehetőségeinket az SAP CRM-megoldása tudta leginkább támogatni. A tender során több megvalósítási lehetőséget kellett átgondolnunk,
a HostLogic korábbi munkái révén már ismerte a folyamatainkat, továbbá az SAP CRM-rendszerrel kapcsolatban is megfelelő kompetenciával rendelkezett” – indokolta a választást Paulovics Barna, a Bonafarm Zrt. SAP kompetenciaközpontjának vezetője. A CRM on HANA megoldás bevezetése nagyjából 9-10 hónap munkát jelentett, mindkét
fél részéről komoly rendelkezésre állással. Az éles indulást mindkét oldalról szabályozott, hosszú tesztelési időszak előzte meg, előkészítve a hibamentes, gördülékeny átállást. A projekt során integrálni kellett a már működő rendszereket: a meglévő SAPmodulokat (ERP, BI), a területi képviselők által használt Mobisol-megoldást és természetesen a bevezetésre kerülő SAP CRM-t is, mindezt pedig az SAP BCM nyújtotta teljes körű Call Centerhez kellett kapcsolni. De nem ez volt a legnagyobb kihívás, hiszen a projekt sikerének egyik alapvető feltétele volt a Sole-Mizo által megfogalmazott, speciális rendeléskezelési felület kialakítása. Ezt a HostLogic-nak teljesen le kellett fejlesztenie, igazodva a már meglévő SAP ERP fejlesztésekhez.
Az így elkészült új rendeléskezelési felület végül nagymértékben javította a rendelésrögzítők rendelésfelvételének hatékonyságát.  
A Sole-Mizo elégedett a HostLogic munkájával, felhasználói pedig a rendszerrel.
„Számunkra mindig az jelenti a legnagyobb örömöt, ha ügyfeleink elégedettek a bevezetett rendszerrel. A Sole-Mizónál ez megvalósult, mert nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk több oldalról is. Mivel Magyarországon még nem sok HANA-alapú rendszer működik, külön sikerként könyveljük el, hogy egy ilyen forradalmi új technológiát ilyen sikeresen tudtunk bevezetni” – mondta Fárizs Péter, a HostLogic Zrt. igazgatósági tagja.

 

Computerworld, 2014. szeptember
 

2014. szeptember 9.

vissza

 

 

 

 

Rendezvények

TÁMOGASSA ÜZLETI NÖVEKEDÉSÉT A LEGKORSZERŰBB SAP® RENDSZERREL, ÉS VEGYEN IGÉNYBE EU TÁMOGATÁST A BEVEZETÉSHEZ!

2016. október 26-i rendezvényünkün ismertetjük a komplett SAP rendszer, illetve egyes moduljainak bevezetésre használható 2016-ban nyíló pályázatokat, valamint azokat a funkciókat, melyek versenyelőnyt biztosítanak majd vállalkozásának!

tovább...

HOGYAN AKNÁZHATÓK KI A CÉGÉBEN REJLŐ GAZDÁLKODÁSI LEHETŐSÉGEK A MODERN INFORMATIKA ESZKÖZEIVEL?

2015. október 28-i rendezvényünkün bemutatjuk az SAP szoftver beszerzésének és üzemeltetésének gazdaságos módját, valamint okos használatát a vállalat minél nyereségesebb gazdálkodása érdekében.

tovább...

összes esemény

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!